Pakkaus ei ole enää vain välttämätön vaihe tavaran ja tuotteen saamiseksi asiakkaalle. Jopa varsinainen kuljetuslaatikko loppumatkalle voisi olla muutakin kuin vain se ruskea tai valkoinen iso laatikko.
Kalliimmat brändituotteet käyttävätkin kaikkia tuotteen matkavaiheita tehtaalta lopulliselle asiakkaalle hyödyksi ja brändin värit ja logot toistuvat paikasta toiseen ja paketista, pakkauksesta toiseen.
Kaikessa on kuitenkin kyse siitä, että kun yritys on valinnut itselleen logon, brändin ja värit- pyritään niitä tuomaan esille kaikissa mahdollisissa ja välillä jopa mahdottomissa paikoissa.
Jos itse seuraavan kerran kauppaan mennessäsi katsot tarkemmin eri tuotteita niin huomaat nopeasti että varsinaisessa kuljetuspakkauksessa tai siinä missä tuote sinulle annetaan kaupassa, voi olla brändin omat merkit ja värit, tai sitten edullisimmissa tuotteissa saat tuotteesi kassissa tai pahvilaatikossa, josta ei edes näy mistä tuotteesta on kyse.
Brändäyksessä ei pidä siis missään tapauksessa unohtaa pakkausta tai kuljetuslaatikkoa. Vähintäänkin brändin logollinen ja värillinen tarra pitää kuljetuslaatikkoonkin saada laitettua.
Tuotteen ja pakkauksen on kuljettava käsi kädessä. Pakkauksen tulee kertoa itse sisällöstä ja vahvistaa tuotemielikuvaa. Erottuvien ja korkealaatuisien materiaalivalintojen avulla voidaan toteuttaa oivaltavia muotoilu- ja design-ratkaisuja, joiden ulkonäkö ja tuntuma jää mieleen.
Tarvitsetko mainosteippausta?
Mainosteippaus sisälle ja ulos Virkkalasta, Omalogo Oy tuottaa ja toimittaa, ikkunaan, autoon, liikkeeseen, vaatteisiin- ota yhteyttä ja pyydä tarjous.